Tuesday, September 22, 2009

SILAT OLAHRAGA - DVD oleh Cikgu RUzaidi Abd.Rahman


Salam.. Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Untuk hari raya ni saya bersama beberapa orang sahabat saya sedang mempromosikan satu DVD yang istimewa bagi saya iaitu DVD latihan silat olahraga oleh Cikgu Ruzaidi.. Bekas juara kebangsaan dan dunia silat olahraga. 31 oktober ni hari pelancaranya.. daftar lah segera.. Berikut review tentang DVD tersebut :-



------------------------------------------------------------------------

DVD latihan silat olahraga oleh bekas juara kebangsaan dan dunia. Semua aksi di rakam menggunakan handy cam sony DCR - SR42. Editing BY Corel Video Studio 12. Kualiti HD. InsyaAllah segala tips dan teknik dapat dilihat dan difahami dengan jelas.

DVD akan dilancarkan pada akhir bulan Oktober 2009 . DVD Siri 1 ini merangkumi latihan asas, teknik tumbukan, tendangan, jatuhan, serangan, belaan dan falsafah dalam pertempuran silat olahraga. Teknik yang anda perolehi ini boleh digunakan dalam pemakaian seharian.



Daftar Sekarang di http://silatolahraga.betakos.com untuk mendapatkan diskaun hebat untuk DVD akan datang serta diskaun kursus yang di anjurkan oleh Akademi Alam Satria sepenuhnya dikendalikan oleh Master Ruzaidi. DVD hanya akan dicetak sebanyak 100 salinan sahaja untuk jualan di Malaysia sahaja. Untuk Salinan seterusnya akan dinaikan harga kepada harga antarabangsa, hal ini kerana selepas 100 salinan di keluarkan ianya akan di pasarkan ke pasaran antarabangsa mengikut harga matawang asing.

Jika anda mendaftar hari ini, anda akan menerima mp4 tips dan petua dari Master Ruzaidi selama 20 minit khususnya dalam Silat Olahraga secara percuma.

Daftar Sekarang di http://www.silatolahraga.betakos.com.

No comments: